Halagel Minyak Habbatus Sauda (Black Seed Oil)



Price:
60 biji - RM35 Buy 2 at RM65!

Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan
MAL 08082532T

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda :
Gunakanlah Habbatus Sauda kerana di dalamnya terdapat ubat bagi segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut) - (HR.Bukhari, Muslim)

Halagel® Habbatus-Sauda formulated from Habbatus-sauda Oil extract. Habbatus- Sauda Oil is rich of unsaturated acid (EFA).

What Is Black Seed Oil?
Black Seed Oil or Habbatus-sauda is a medicinal herb which dates back its use to more than 3000 years. Black Seed Oil or Habbatus-sauda is also called as black cumin and botanically known as Nigella Sativa. Research on this seeds has proven that the cold pressed oil of this seed has valuable nutritional value as well as immune boosting properties.

The oil is obtained by cold pressing at very low temperature to maintain the chemical composition in this oil. No chemicals or catalysts are used in this process. The process is 100% natural. The oil is then double filtered to get pure oil of black seed.

The Importance Of Halagel® Black Seed Oil
* Anti Histamine
* Anti Tumor
* Anti Bacteria
* Anti Inflammation
* Help improve milk production for breastfeeding mother.

Each Halagel® Softgel contains 500 mg Habbatus Sauda Oil.


KHASIAT HABBATUS SAUDA
  1. MEMBERI TENAGA - keletihan, sakit-sakit badan, mudah mengantuk
  2. MENINGKATKAN IMUNISASI - mengelakkan dari jangkitan penyakit, meningkatkan sel pembunuh penyakit, sesuai untuk pengidap AIDS, pesakit kanser, penyakit berkenaan ketahanan badan, membantu melawan penyakit
  3. ANTI INFLAMASI - mengurangkan bengkak dan radang, sesuai untuk pesakit asma (radang paru-paru), sakit kulit eczema (radang kulit) dan arthritis (bengkak sendi)
  4. SALURAN PERNAFASAN - melegakan saluran pernafasan yang membengkak (lihat Anti Inflamasi),
  5. ANTI HISTAMIN - mencegah cetusan histamine (punca alahan) dalam badan, sesuai untuk mereka yang mempunyai alahan kepada makanan (makanan laut dsb) dan debunga, juga asma
  6. ANTI BAKTERIA - mengelakkan dari jangkitan E-coli, V cholera dan shigella, mengubati cirit birit, sesuai untuk kesihatan dalam perut dan usus, mengatasi masalah bau mulut, tonsil
  7. ANTI ARTHRITIS - lihat Anti Inflamasi
  8. PENYAKIT WANITA - membetulkan putaran haid, memperbanyak air susu ibu, meningkatkan tenaga, meningkatkan kesuburan
  9. SALURAN PERKUMUHAN - merawat jangkitan pundi kencing, melawaskan perkumuhan
  10. ANTI PARASIT - membunuh cacing dalam perut, juga sesuai untuk kanak-kanak (lebih dari 5 tahun)
  11. MENINGKATKAN DAYA INGATAN - mempunyai asid omega 6 dan asid omega 3 yang baik untuk otak dan kecerdasan
  12. MERAWAT TENAGA BATIN - impotensi, meningkatkan tenaga seksual (untuk lelaki dan wanita)
  13. MENGECUTKAN KETUMBUHAN (ANTI TUMOR) - sesuai untuk mereka yang mempunyai ketumbuhan, kanser, tumor dan lain-lain.
  14. MENGAWAL KOLESTROL DAN KADAR GULA

TESTIMONI (Kat bhgn Comment pun ada...)



14 comments:

  1. Salam hani..tq for Habbatus Sauda ni...
    ALhamdulillah..syukur baby Ahmad mula balik menyusu direct. Sebelum ni lepas nai demam panas seminggu dia mula tolak directfeed...kalau nk minum pun kene pump dan bg ngn botol. Lepas makan 2hari dia mula dfeed balik...syukur sgt2..semoga susu mama bertambah utk ahmad...to hani..tq for suggest this for me!

    ReplyDelete
  2. my testimoni.

    http://wildcutecat.blogspot.com/2011/07/tak-mengantuk-di-opis-lagi.html

    ReplyDelete
  3. salam hani

    u kt mana ...i kota damansara

    ReplyDelete
  4. wsalam akmal
    hani kat bandar pinggiran subang, sekysen U5, shah alam.
    dkt juga ngan kota damansara...boleh kalau nak COD situ. time balik keja.

    ReplyDelete
  5. saya dah beli...esok sy akan mula makan...harap susu mencurah2... :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum wbt hani..
    Hari ni hari ke-6 sy consume Habbatus sauda. Sy bersyukur sgt2 coz hani telah memperkenalkan sy dgn suplemen yg membuatkan sy ibu yg berjaya fully breastfeeding skrg. Sblm ni tiap kali pump x pernah dpt lebih dr 1oz tp skrg peti ais sy mula penuh dgn stok susu yg sy perah sejak mula consume suplemen ni. Padahal sblm ni sy xyakin yg sy ble breastfeeding ank sy n dh siap bli susu formula coz takut susu xkuar. Sy juga terperasan yg ank sy skrg mudah sedawa n buang angin lepas minum susu sy yg melimpah ni..alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
  7. salam..sy berminat nak beli..harga tu termasuk pos ke??...opis sy kt sek.22,shah alam, blh COD tak?...:D

    ReplyDelete
  8. Aida: Wsalam, Syukur Alhamdulillah... :)
    Aidamira: Wsalam, harga yg tertera tak termasuk pos. Hani boleh COD kat Kota Damansara n Bandar Pinggiran Subang ja... Yg lain, kena pos.

    ReplyDelete
  9. ada lagi ke produk HALAGEL habatussauda ni?

    ReplyDelete
  10. ada... isi form utk order ya... TQ...

    ReplyDelete
  11. salam sy nak tanya..kapsul ni mkn sehari 2 biji je ke?

    ReplyDelete
  12. Wsalam.
    Ya...kapsul nih mkn sehari 2 biji ja.
    Jadi sebotol 120 biji boleh untuk 2 bulan. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Order Form

Nama:
Email Address:
No. Tel:
Alamat Penghantaran:
Produk & Kuantiti:
Nak bayar ke bank:

This form powered by Freedback